Συχνές ερωτήσεις

1. Τί μπορεί να σημαίνει το γεγονός ότι δεν έχω λάβει email για επιβεβαίωση της παραγγελίας;

Πολλές φορές αυτού του είδους τα email πάνε και κάθονται στα spam/junk/ανεπιθύμητα οπότε πρέπει να τσεκάρετε και αυτούς τους φακέλους. Εάν δεν είναι ούτε εκεί αυτό μπορεί να σημαίνει είτε ότι δεν ελέγχτηκε ακόμα η παραγγελία σας (αυτό δεν κρατάει πάνω από ένα 24ώρο εκτός και αν μεσολαβεί Σαββατοκύριακο) είτε ότι κάτι δεν πήγε καλά με την καταχώρηση της παραγγελίας οπότε και πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στo +30 2410 622033 για να σας διευκρινίσουμε τί ακριβώς έχει συμβεί.

2. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

– Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος
– Paypal
– Κατάθεση σε τράπεζα

3. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Τo Givova Hellas eshop σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον μας τηλεφωνήσετε πριν στείλουμε τη παραγγελία μας στην αποθήκη μας στην Ιταλία. Σε περίπτωση όπου έχετε κάνει την παραγγελία και αυτήν έχει τοποθετηθεί από εμάς στο σύστημα μας στην Ιταλία, τότε δεν γίνονται δεκτές ακυρώσεις και δεν επιστρέφεται το ποσό της προκαταβολής (50% της συνολικής παραγγελίας), το οποίο και χάνεται.

4. Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

– μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας
– μέσω τηλεφώνου στο +30 2410 622033

5. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία.

6. Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας για την επίλυση του προβλήματος μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω τηλεφώνου στο +30 2410 622033.

7. Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτήν την περίπτωση μας ενημερώνετε για την επίλυση του προβλήματος μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω τηλεφώνου στο +30 2410 622033.